Saturday, February 5, 2011

Kelebihan kita berniaga produk digital serta idea bisnes internet.

Amat sesuai untuk sesiapa yang mahu cari cari duit di internet kerana:

• Memerlukan kos permulaan yang amat rendah. Malah, kos penghasilan produk adalah ‘zero.’ Anda hanya perlu taipkan produk informasi di Microsoft Word, kemudian convert kepada format file PDF. Anda sudah bole menjalankan online bisnes anda.

• Tak perlu simpan stok seperti produk fizikal serta boleh menjimatkan kos penyimpanan inventori.

• Boleh dilakukan di mana sahaja dan pada bila-bila masa. Ianya sangat fleksibel. Anda sendiri yang tentukan bila dan di mana ingin bekerja. Yang penting ada internet dan laptop. Dah jadi kerja part time di rumah untuk anda.

• Pasaran yang luas di mana anda boleh mendapat prospek melalui internet. Dengan teknik yang betul, anda boleh dapat prospek dari seluruh dunia.

• Boleh dilakukan secara part-time. Jika anda masih belajar atau bekerja, tak perlu nak berhenti kerja. Boleh jana pendapatan online 24 jam secara autopilot.

Terdapat pelbagai cara menjana pendapatan di Internet. Antaranya ialah menjual produk di facebook atau ebay, menjadi affiliate dengan mempromosi produk orang lain, menjual ebook dan software. Anda yang tentukan dengan memilih sendiri yang mana sesuai dengan anda. Yang paling penting anda mahu belajar bagaimana untuk menjalankan perniagaan internet.

Maklumat lanjut sila KLIK SINI




No comments:

Post a Comment